Ansøgningsfrist: 15. maj 2024

Køkkenleder Christine Zak, 6177 6288

Læs mere om skolen

Besøg skolens hjemmeside

Vi søger en køkkenleder/medarbejder, som har lyst til at indgå i et stærkt køkkenteam og som synes, det er spændende at arbejde sammen med eleverne i frembringelsen af maden i et tæt samarbejde med skolens øvrige personale. Du kan være enten kok, køkkenleder eller have en anden relevant køkkenfaglig uddannelse.

Et efterskoleår er en dannelsesrejse, og maddannelse er en vigtig del af den rejse. Vi ønsker, at eleverne i løbet af et efterskoleår får nysgerrighed og lyst til eksperimentere og lege i et køkken.
Eleverne skal få en forståelse af råvarer, pirres af forskellige smage og have mad, der selvfølgelig dækker de daglige behov.

Eriksminde er en grundtvig/koldsk efterskole med stor vægt på den personlige dannelse og udvikling i fællesskabet med et skabende, kunstnerisk og samfundsengageret afsæt. I køkkenet laver vi alsidig og velsmagende mad til 130 mennesker, hvor ca. en tredjedel er vegetarer.

Vi laver mad fra bunden og vægter årstidens frugt og grønt. Ligeledes er vi et køkken og en skole med udsyn til verden, og det at være verdensborger, og har som følge deraf en klar holdning til både miljø, økologi, madspild og bæredygtighed.

Vi er i gang med om- og tilbygning af vores køkken, og den nye køkkenleder/medarbejder vil være en vigtig medspiller i etableringen og udviklingen af det nye køkken.

Kom og vær med til at skabe og sætte retning for Eriksmindes køkken.

Vi holder åbent hus d. 7/5 kl. 10-11 for alle nysgerrige. Kom og få en kop kaffe i køkkenet.

Om stillingen

• Køkkenteamet består af 2 køkkenledere og 2-3 køkkenmedhjælpere
  • 25-37 timer om ugen
  • Aflønnes efter kvalifikationer
  • Ansættelse fra 1. august 2024

Kontakt os hvis du har spørgsmål eller ønsker en rundvisning
- Forstander Lynge Korsgaard, Telefon - 30809628
- Køkkenleder Christine Zak, Telefon - 61776288

Sådan søger du
Send ansøgning i én samlet pdf-fil til post@eriksmindeefterskole.dk.
Skriv “Køkkenjob” i emnefeltet.

Der er ansøgningsfrist d. 15. maj 2024 kl. 12:00.

Samtalerne forventes afholdt i slutningen af uge 21.