Ansøgningsfrist: 22. maj 2024

6893 Hemmet

Læs mere om skolen

Besøg skolens hjemmeside
Bork Havn Efterskole søger en dygtig og dedikeret underviser, som kan drive vores metalværksted. Vi søger en ildsjæl, der med høj faglighed og personligt drive kan være med til at inspirere og motivere vores elever i værkstedet. Værkstedet er et vigtigt valgfag, men det bliver også brugt meget i andre sammenhænge, fx teaterprojekt, fordybelsesdage, 10. klasse-tid og som aftenaktivitet. Du skal være både tålmodig og tydelig, og det er vigtigt, at du kender og holder af både styrker og udfordringer for unge i 8., 9. og 10. klasse.

Vi ønsker yderligere, at du kan undervise i et bogligt fag. Her glæder vi os til at høre, hvilke(t) fag du kan tilbyde.

Stillingen er en fastansættelse og på fuld tid.

Ud over ovenstående vil der også være andre efterskolerelaterede opgaver, såsom tilsyn, udvalg, rejseaktivitet og arrangementer af forskellige karakterer.

Som lærer vil du indgå i et kontaktholdsteam med to kolleger, hvor I tilsammen har ca. 21 elever. Heraf vil du få ansvaret for dine egne kontaktelever.

Bork Havn Efterskole er en ordblindeefterskole, der tilbyder undervisning af høj kvalitet for elever med læse- og stavevanskeligheder og eventuelt matematikvanskeligheder. Det vil være en fordel, hvis du har viden om eller erfaring med området, men også hvis du bare brænder for efterskoleverdenen.

Bork Havn Efterskole har stor elevsøgning, og de næste skoleår er allerede fyldt op.

På Bork Havn Efterskole har vi fokus på et godt arbejdsmiljø, og vi er en arbejdsplads med højt til loftet, og hvor humoren er en vigtig medspiller.

Hvis ovenstående har skabt interesse, så hører vi gerne fra dig. Hvis du har yderligere spørgsmål, så find information på www.bhe-skole.dk eller kontakt forstander Dorte Yde på 48 80 50 05

Der er ansøgningsfrist onsdag d. 22. maj kl. 12.00 og samtalerne finder sted mandag-tirsdag i uge 22.

Ansættelse pr. 1. august 2024

Ansættelsen sker i henhold til overenskomst mellem Skatteministeriet og Lærernes Centralorganisation.

Ansøgningen skal sendes til: ansoegning@bhe-skole.dk