Ansøgningsfrist: 20. maj 2024

Forstander Pavia Haaber Jakobsen, 5117 2720

Læs mere om skolen

Besøg skolens hjemmeside

Efterskolen Flyvesandet søger en lærer pr. 01.08.2024 i en fast stilling.

Vi søger en lærer der er brænder for efterskolelivet og relations arbejdet med unge mennesker. Vi vægter fællesskab, nærvær og tillid mellem elever og ansatte højt og derfor er personligt engagement og højt humør afgørende.

Vi søger certificerede undervisere med kurser i kajak/stand on top, kano, klatring, evt. med jagttegn. Andre udelivskompetencer må I også gerne beskrive f.eks bæredygtighed ved benyttelse af naturen, bush-craft og survival.

Du skal være glad for at cykle på mountainbike. Ligeledes vil det være at foretrække, at du har kendskab til turplanlægning, da vi rejser på efterårs- og vinterture, samt er uddannet med linje i idræt og engelsk.

Vi er en naturefterskole på Nordfyn, med linjeundervisning i fagene: outdoor, jagt, fiskeri, islandske heste og mad og natur. Alle elever har nordisk friluftsliv som fællesskabende og dannende fag. Vi er en skole, der lægger vægt på den enkeltes værd i et forpligtende fællesskab og derfor er ligeværd, tolerance og personlig udvikling væsentlige værdier i arbejdet med elevgruppen. Efterskolen Flyvesandet er en bredt favnende skole med elever fra hele Danmark, fra Grønland, fra Færøerne og fra Sydslesvig.

Stillingen er en 100% stilling og følgende fag søges:

• Engelsk i 10. klasser
  • Idræt i 8-9. klasse og 10. klasse
  • Historie
  • Nordisk friluftsliv (fællesfag)
  • Outdoorlinjen

Til jobbet knytter sig alm. tilsynsopgaver og kontaktgruppelærerfunktion.

Ansættelse sker efter overenskomst mellem Skatteministeriet og LC.

Ansøgningsfrist mandag den 20.maj 2024, klokken 20.00

Samtaler afholdes fredag den 24. maj 2024

Skriftlig ansøgning sendes til: forstander@flyvesandet.dk

Kontakt til Pavia Haaber Jakobsen på mobil 51172720